Zitation: Ullrich, Daniel und Isaksen, Kaja-Lena und Butz, Andreas und Diefenbach, Sarah: Improving the potential of hybrid teaching by a representation of remote students through a physical avatar in the classroom. 18. Oktober 2023. Open Data LMU. 10.5282/ubm/data.418
Anderes (SPSS-Datensatz)
Fernstudent_data.sav - Eingereichte Version 31kB |
DOI: 10.5282/ubm/data.418
Dieser Datensatz steht unter der Creative Commons Lizenz
CC BY 4.0
Beschreibung
The study was conducted in context of the Fernstudent-project. Part of this research has been funded by the LMU Quality Teaching Fund (Fonds zur Förderung der guten Lehre) and the DFG-project PerforM—Personalities for Machinery in Personal Pervasive Smart Spaces (425412993) in context of the Priority Program "Scalable Interaction Paradigms for Pervasive Computing Environments" (SPP 2199).
Dokumententyp: | Daten |
---|---|
Name der Kontaktperson: | Diefenbach, Sarah |
E-Mail der Kontaktperson: | sarah.diefenbach at lmu.de |
Fakultät: | Psychologie und Pädagogik
Mathematik, Informatik und Statistik |
Dewey Dezimalklassifikation: | 000 Allgemeines, Informatik, Informationswissenschaft
100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
ID-Code: | 418 |
Hochgeladen von: | Prof. Sarah Diefenbach |
Hochgeladen am: | 25. Okt. 2023 06:54 |
Letzte Änderungen: | 25. Okt. 2023 06:55 |
Nur für Mitarbeiter des Archivs: Bearbeiten